saandbeerg

Show time!♥

Kategori: Allmänt

Nu är jag hos Chloé.Tidigare gick vi till mcdonalds och åt..Måste sluta med sånt skit.För jag åt de ju igår.Då känner jag mig skit tjock idag + man har ju fått påsk godis idag och då känner man sig ju inte direkt smalare...Nu efter helgen ska jag iallfall försöka att inte äta sånt skit.Som en massa godis och mcdonalds , kebab och sånt.Men iallfall , snart ska vi göra flera videos.Vi har precis sprayat ner Chloés golv med plattnings medel och då är det glas halt! Snart ska vi shuffla och kanske filma? Vem vet^^ Men nu ska jag och Chloé göra en liten show som vi ska försöka göra varannan helg när Chloé är hemma hos hennes pappa.Just nu i källaren hör man att det är några i 20 års åldern som har fest , då äre några som bråkar så dom ska typ ringa polisen...Men skriver lite senare , puss på er och ha de bra!♥
Här kommer det en liten smyg titt på vad vi håller på med ↓

Och här kommer det lite gamla bilder på oss ↓

Kommentarer


Kommentera inlägget här: