saandbeerg

Dag 6 - Min dag! (Igår)

Kategori: Allmänt

Igår kom Emelie till mig vid 12.Då gick vi till nått ställe oh bråkade med några..Sen skulle Malin hem.Då åkte hon bil.Då gick/sprang jag och Emelie till Himmeta.För där skulle vi möta Adam och Mathias.Det tog en timme att gå dit.Och sen skrämde dom oss för dom satt nånstans i skogen och kastade nått på oss.Vi blev skit rädda då!.Sen gick vi till Himmetaskolan och var där ett tag.Och sen skulle vi gå hem igen.Adam hängde med oss en bit då.Och sen när vi var vid nån bro så väntade vi där på Emelies kusin.Hon skjutsade hem oss.Och nu har jag skit ont i mina ben och fötter + huvudet.När jag skulle sätta på mig min pyjamas så såg jag att jag var skit blå på armarna och benen! Det var jätte läskigt.Jag fick ta en varm dusch då.Och sen somnade jag..Fast jag fryser fortfarande...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: