saandbeerg

Anonym! ♥

Kategori: Allmänt

Imorse blev jag väckt av mormor och William (min lillebror) för dom kom och plingade på.Då klädde jag på mig och sminkade mig lite fort.Sen gick vi till stan för där ville William klä påsk tuppen (man fick en godis påse då) och sen ville han gå till leksaks affären , då gjorde vi det.Sen åkte vi till mcdonalds och åt.Sen åkte vi hem igen.Då kom Malin till mig.Vi satt på mitt rum och snacka och höll på med mobilerna och hade jätte roligt.Senare åkte vi på Zumban.När vi gick hem så fick vi se den som vi hade smsat anonymt med cykla förbi.^^ Han märkte att de var vi då..För jag gick och sa smsen vi fick högt..Då hörde han visst de :$ Jag är bäst på att säga saker högt.. När vi var hemma så satt vi och höll på med mobilerna igen.Sen kom hennes mamma och hämtade henne vid 9.Nu sitter jag och snackar med Mathias , Adam och en som heter Anton som kommer från skåne.
Men jag ska alldeles snart blogga om vad jag saknar.. ♥

Det får bli gamla bilder på bloggen tills jag har fått tillbaka min data...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: