saandbeerg

Dag 1 - Presentera mig själv! ♥

Kategori: Allmänt

Jag heter Emilia Sandberg och jag är 12 år men fyller 13 i sommar (21 Juni) och sen kommer från Köping.Mina föräldrar är skilda sen ett år tillbaka.För ca två år sen fick jag diabetes.Det är jätte jobbigt för jag har en pump och nålar på magen.Berättar och visar mer av de sen nån gång..Jag går på en skola som heter Scheeleskolan i 6:an.Och där går jag med mina underbara kompisar.Min favorit färg är rosa och min favorit figur är Hello Kitty.De jag mest av allt hatar är ekorrar.Inga kommentarer.Dom som känner mig vet de iallfall... Jag spelar piano och gitarr.Innan hade jag en blogg på devote.se den hette http://saandbeerg.devote.se/ . Kommer börja blogga på den här bloggen nu för devote funkar inte just nu? Vet inte varför.. Men ni får väl säga till/kommentera om ni vill veta något mer om mig eller nått som jag har missat :) ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: