saandbeerg

Har skämt ut mig idag..!♥

Kategori: Allmänt

Idag kom Adam till mig vid 11.Då kollade vi på film och sen skulle han hem ;( Då väntade jag tills Malin kom.Hon kom till mig vid halv 4.Då grillade vi och åt efterätt.Sen var vi inne på mitt rum och snackade med nån på skype.Sen gick vi ut ett tag , då gick vi till en lekpark och då skämde jag ut mig jätte mycke! Ni kanske får se de nån gång.. :$ När vi skulle in till mig så såg vi att det stog en kille utanför våran port , som visst ville va med oss..Då hängde han efter oss jätte länge när vi skulle gå mot stan.Så då sprang vi hem till mig och låste dörren..Senare kom Emelie och Amelia hit.Vi hade de jätte skojsigt! .. Dom gick inte hem för så länge sen.. Nu sitter jag och Malin och skriver med dom på skype..Bloggar mer imorgon (idag då eftersom klockan är efter 12 :P) ♥


Kommentarer

  • felicia säger:

    vart redigerar du dina bilder? och vart gjorde du din header på din andra bloggen?

    2012-04-09 | 08:47:12

Kommentera inlägget här: